tankar och bad

Ännu en dag till ända och snart är även denna månaden slut, oj vad tiden går fort. På Torsdag blir Josefine 6 månader och jag kan bara inte fatta vart tiden tagit vägen. Känns ju som alldeles nyss hon lades upp på mitt bröst efter flera dygns jobbiga värkar och all smärta försvann precis sådär mirakulöst som alla beskriver.       
   Bebistiden har verkligen varit och är en alldeles fantastisk tid och jag får lite panik då jag inser att den snart är över och att min tjej håller på att bli stor
Är rädd för  framtiden och oroar mig varje dag för hur det kommer bli, ska Josefine gå på förskola? hur kommer jag klara det med alla nya intryck? Kommer jag klara av att jobba och i så fall med vad och hur mycket? Kommer jag någonsin att få till ordning och struktur?, eller kommer jag alltid få leva med känslan av kaos både på in och utsidan? 
Försöker styra undan all oro och leva i nuet för det är ju trots allt bara det vi vet något om, INGEN vet ju hur dagen ser ut imorgon och kanske är det lika bra det.

Trots alla grublerier har kvällen varit mysig och fin med både vänner på besök och ett mysigt kvällsbad.


Josefine fick bada i en plastkorg då jag tycker hon sitter så bra i den
i badbaljan halkar hon runt så mycket.


Ingen badkruka här inte :)


Senaste tiden har hon börjat plaska och skvätta massor och tycker det är jätteskojjigt
när mamma också blir blöt ;)


Myser efter badet i en mysig badcape fyndad för 29 kr på Hemtex.


Sitta själv kan hon också nu , fast inte så jättelånga stunder.

Postat av: Camilla

Sicken goding... nah.. man saknar bebistiden... det går allt för fort även om det blir lättare när kidsen blir större...

2012-04-03 @ 00:08:40
URL: http://husnr8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0