Jag är en samlare!

Idag har vi rensat upp lite i uthuset på gården, gud vad mycket skit man samlar på sig. Blev iallafall en del slängt men ockå en del grejer sparade som kan vara bra att ha nångång..  Vi är två hamstrar här hemma som har rätt svårt att slänga så det blir lätt lite överbelamrat. Är så jobbigt att slänga saker som man vet skulle kunna bli något fint /bra detta trots att jag innerst inne vet att jag sannolikt aldrig kommer orka förverkliga alla ideer jag har och att sakerna kommer förbli liggandes.

Någon annan som känner igen sig eller är det bara jag ?


Postat av: Malla

jag är en kastare! :D

på både gott och ont men känner att jag kan tusan inte spara på allt..:)

2012-03-27 @ 19:36:22
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Mimmi

Var en samlare förut, men nu är jag en kastare. Var jobbigt att släppa taget först, men sen gick det bra.

2012-03-27 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0