Egen säng

I helgen monterade vi ihop spjälsängen och ställde den i ett hörn i vårt sovrum. Sedan dess har Josefine snällt sovit i den hela nätterna. Därimot har det varit lite jobbigt för mig som är van att ha henne bredvid mig i sängen på nätterna. Men det känns trots allt jättebra att ha henne i egen säng, speciellt då hon börjar bli lite mera rörlig nu och jag är rädd att hon ska rulla ur vår säng.


Älskar den där blommlampan från IKEA, inte så orginellt men fint ändå :)


Spjälskyddet hittade jag på rea på lekmer


Sötis


Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Rätt tycker jag!

För allas skull!



Liten sötnos!



Maliin

2012-01-17 @ 21:14:52
URL: http://www.qreate.se/blogg
Postat av: Martina

Vilken fin säng, spjälskyddet också :)

Hur sover hon om nätterna i sin egen säng?

Melvin sover mesta dels hos oss på natten, fungerar faktiskt mycket bra för oss alla tre :)

2012-01-19 @ 20:58:16
URL: http://melvinsmammamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0