Förkylt

Förkylningen har kommit på besök även hemma hos oss. Jag är snuvig, hostig, har huvudvärk och känner mig allmänt seg. Hoppas på att känna mig bättre imorgon, för det skulle ju vara skönt att kunna göra nåt under helgen och inte bara ligga och vara sjuk.
Mest orolig är jag dock att Jossa ska smittas av min förkylning, hoppas verkligen hon klarar sig. Försöker att hålla henne lite på avstånd och hon får vara mycket med sin pappa. Men det är ju rätt hopplöst att inte vara i kontakt med henne då man bor under samma tak och dessutom inte vill annat än att vara med henne.


Postat av: Jessika - Mamma till Milton ♥

Hej! Jo visst är den helt underbart fin? Jag har faktiskt ingen aning om hur den är gjord, om den är handmålad eller gjort med någon slags "tryckmaskin", själva ytan verkar vara förstärkt med någon lack då ytan känns annorlunda än vad resten av stolen är! Den är beställt någonstans ifrån, men jag vet inte från vars däremot! :) Googla runt lite kanske du hittar om du är intresserad :)

2012-01-26 @ 18:55:32
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

Ja det verkar vara sjukdomar överallt! usch usch! hoppas ni kryar på er! Och tack ditt "krya på dig" till oss =)

2012-01-27 @ 10:27:43
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0