banangröt

Idag har Josefine fått banangröt för första gången. Tog emot lite just att det var banan för min del då jag hatar saker smaksatta med banan sedan jag var liten och åt medicin med banansmak, blä. Men då utbudet inte var sådär jättestort på lokala ica och det ju faktiskt inte var jag som skulle äta det så fick det bli banangröt.  Jossa smaskade iallafall i sig den och verkade tycka att det var gott. Gapade som en liten fågelunge när skeden närmade sig munnen.


Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Ja Emma älskar att leka med sina fötter eller när vi gör det :D

2012-01-24 @ 09:28:51
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Martina

Åh första gröten, mysiga tider det :)



Ja, vi säljer bilen. Först var tanken att byta till den där golfen (helt ny) för det skulle bli 100kr dyrare i månaden men allt annat skulle bli MYCKET billigare...

Men.. Nu går Mattias firama lite trögt, hade ett storjobb hos en kund, men kundes fru fick en hjärnblödning innan jul så jobbet som skulle startats nu i januari och pågå minst en månad.... blir inget alls av.. :(

Så bilen är till salu ännu men ingen aning vad vi ska byta till... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0