Kyla och badrumsdrömmar

Idag har vi haft det riktigt kallt, minus 25 i stort sett hela dagen, bara att hålla sig inne och elda alltså. Något jag saknar lite när det är såhär kallt är att kunna krypa ner  i ett varmt bad och bara mysa. Nu har vi ju tyvär inget badkar och som vårt badrum ser ut nu känns det lite svårt hur vi skulle kunna klämma in ett.
Att göra om badrummet vore ju såklart roligt, men inget som vi tänker prioritera inom en överskådlig framtid.
Men drömma kan man ju alltid göra och skulle jag göra om skulle jag vilja ha enket och stilrent, med både badkar och dusch och mycket förvaring med stora djupa lådor som sväljer alla prylar som annars dräller överallt.


 Badrumsmöbler jag gillar, fast jag skulle nog välja en annan blandare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0