Bvc

Igår var vi på BVC med Josefine, 5700 gram och 61 cm över jorden var hon nu. Så duktig óch fin min lilla tjej, sköterskan berömde henne också och sa att hon var duktig som lärt sig vända sig åt båda hållen.
För någon vecka sedan skickade vi in kort på josefine om att hon fötts  till lokaltidningen (lite sent men men...) och det kortet hade Bvc sköterskan klippt ut och satt fast i Jossans journal. Det kändes lite personligt och gulligt tycker jag. 
Idag har jag varit på mammafika, jobbigt innan jag kommit iväg men sen när jag väl var där var det ju trevligt. . Tar mycket på krafterna för mig att umgås socialt och jag är alltid så rädd att göra nåt fel. Blir alltid så otroligt trött efteråt och måste vila typ hela kvällen.


Jossa gillar att bada


Postat av: hanna b

Hehe, vilken rolig bild. Gömmer sig perfekt bland bubblorna. :)

2012-02-06 @ 09:10:12
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0