Det är jobbigt nu

Idag känns det mesta bara jobbigt, har ångest och katastroftankar som gnager, hur ska det gå med framtiden? Var till en läkare igår för att få läkarintyg till min ansökan om förlängd aktivitetsersätning. Fick en läkare som jag aldrig träffat förut och hon var väldigt kort och nästan ifrågasättande kändes det som . Besöket tog 5 minuter, kostade 300 spänn och gav mig sjukt mycket ångest men hon skulle iallafall skriva ett intyg. 
Tankarna gnager och det är verkligen kaos i mitt huvud, känner mig helt orkeslös och skulle helst bara gå och lägga mig och sova. Försöker dock hålla näsan över vattenytan för mitt lilla hjärtas skull, jag har inte tid att bryta ihop nu. Jag måste finnas där för henne och se till att hon har det bra. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0