Äntligen

Nu så har jag äntligen tagit mig i kragen och ringt det där jobbiga samtalet, känns så skönt att det äntligen är gjort.Behövde iallafall inte gå på någon efterkontroll när det ändå gått så lång tid och jag mådde bra och så.        Cellprov måste jag ju dock ändå göra så jag kommer inte undan gynundersökning ändå :(. Nervös för själva provet och sedan för om det visar något. Men att stoppa huvudet i sanden löser ju inget så nu har jag tagit tag i det och bokat en tid i Mars.
Josefine sovet middag för ovanlighetens skull, hon brukar ju nästan aldrig sova långa stunder på dagarna. Men antar att hon är trött efter allt folk vi haft här i helgen och det är jag med så det är skönt med lite tid för sig själv i lugn och ro.

Postat av: Helen.HUSnrNIO

Usch känner igen den där känslan. Inte kul alls.

Skönt att du ringde och gött att slippa efterkontroll hade jag tyckt. Sen cellprov bör man ju göra ändå vilket jag nu kom på att jag inte gjort då jag inte hade någon som helst möjlighet att göra det den tiden som jag blev kallad till:-(

Nu fick jag ont i magen...

2012-02-14 @ 22:05:19
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0