gnäller

Idag känns verkligen inget bra och tankarna snurrar mer än vanligt, ångesten ligger under huden och bara väntar på att få komma fram i ljuset. Jag försöker trycka undan den och tänka positiva tankar om en ljus framtid, men det är så svårt när det mesta bara känns omöjligt och ovisst. Allt skulle kännas så mycket bättre och tryggare bara jag visste att det skulle ordna sig och jag slapp gå och vänta på besked i all evighet

Mer elände....
Snön bara vräker ner och på vädret säger de att det kan komma 1 dm, Det är ju för tusiken April och ska vara vårväder och INTE snö. Är det inte typiskt att det dåliga vädret allt som oftast tycks komma på helgen då man som allra helst vill vara ute och greja.


och ännu mer....
För att spä på eländet lite till så har Josefine gått och blivit förkyld . Hon rosslar, snuvar, hostar och har svårt att komma till ro. Nu sover hon iallafall och jag hoppas innerligt att hon får sova hela natten och är piggare imorgon.


Skönt att gnälla av sig lite, nu reser jag mig igen, knyter nävarna och kämpar vidare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0