Dammigt

Förstår inte hur det kan bli dammigt så fort, knappt har man hunnit dra ur kontakten innan det är dags att dammsuga igen. Dessutom har jag väldigt svårt för dammsugare, det är något med ljudet som får mig att känna obehag.
 Josefine har ju börjat åla och krypa mer och mer och då blir det ju ännu viktigare att det är rent och dammfritt på golven och att se till att inga småsaker finns där hon kan komma åt.
   Kämpar verkligen med städningen och strukturen och det tar i stort sett all min energi att se till att det flyter hjälpligt. Är så trött på att aldrig komma till det där roliga piffet då man puffar kuddar och ställer ordning prydnadssaker. Är också trött på att jag förväntas vara den som städar bara för att jag råkar vara kvinna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0