Ryggskottet...

Har fortfarande väldigt ont i ryggen och det hugger när jag rör mig i vissa rörelser. Har iallafall tagit mig upp på benen med hjälp av kryckor och har lyckats vara i rörelse ganska mycket :).
Att ta hand om Josefine med lyft, blöjbyten och annat går väl lite sådär och det är nog det som är det värsta med det här ryggskottet. Jag vill ju inget annat än att ta hand om henne men det går ju inte :(.
Idag har min farmor varit här och hjälpt till med Josefine då pappan i huset var ute på andra äventyr. Otroligt skönt att få avlastning men det har även sina nackdelar... Får bryt när hon lägger sig i hur jag sköter Josefine, vilken mat jag ger henne osv, men det är väl bara att bita ihop antar jag.
Nu är vi iallafall ensamma igen Jossan sover, jag har det lugnt och skönt och kikar runt på fina nyheter på IKEAs hemsida.


      Rolig, söt och lärorik matta 199 kronor

         Ursött bäddset 199 kronor


Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Supersött bäddsett och matta!!! :)



Sv: Tack för din kommentar :) Mysig blogg du har... Krya på dig, kan inte vara skoj med ryggskott :(

2012-05-03 @ 08:38:43
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0