Boendestöd

Idag har jag varit på möte med boendestödet som jag ska börja med nästa vecka och diskuterat hur vi ska lägga upp det. Känns skönt med någon som förstår hur tufft det kan vara att få ihop alla vardagssysslor för mig och inte bara säger att det beror på lathet. Tror det kommer bli bra att få lite hjälp med hur jag ska lägga upp livet för att få struktur.  Dock kan jag inte låta bli att känna lite skam över att jag beöver den hjälpen än fast jag egentligen vet att det inte är något att skämmas över att man behöver lite hjälp ibland.
  Nu ska jag försöka vila min onda rygg för det var verkligen en pärs att ta sig till mötet när jag knappt kan gå. Måste kanske ringa en sjukgymnast.
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0