kommer våren snart?

30 Mars och snart är ännu en månad till ända och det känns skönt.  Hoppas April bjuder på mer sol och varmare väder.  På tal om  det tänkte jag försöka ge mitt bidrag till Humlebackens vårteckensutmaning. Egentligen skulle det gjorts igår men då min dator är trasig för tillfället hade jag inte möjlighet.
 Våren har gått och gömt sig i några veckor nu och vi har mest haft snö och minusgrader. Men idag har vi äntligen någon plusgrad och takdropp igen :)


Videkissar


Det som göms i snö kommer fram i tö. Min kruka med jordgubbar klarade
inte riktigt vintern.


De små vårtecknen växer för fullt och har nu börjat springa fram om än lite
vingligt.


Postat av: Martina

Vad som har blivit stora :)

Och sååå söta!

Dom påminner mig så mycket om Maya när hon var liten.. :)

2010-03-30 @ 15:04:51
URL: http://tinamartina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka sötnosar!



Svar: skönt att höra att alla på orten inte är så idiotiska som dem som visades och fick uttala sig i programmet! Självklart förstår jag att det är vinklat och att man måste vara källkritisk, men det var/är ändå skrämmande att höra alla dessa röster, kommentarer etc.



Alla som är lärare i en högstadieskola (oavsett ort) borde ju ha lite småkoll på att skit kan fortsätta att spridas på Internet, inget man behöver utbildning för...

2010-03-30 @ 21:47:17
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0