Midsommar - förväntningar

Då var det bara ett par dagar kvar till midsommar och man kan återigen se hur otroligt fort tiden går. Skrämmande tanke att det blir mörkare för var dag nu och om några ögonblick är hösten här och jag har knappt hunnit ta in att det varit sommar. Låter otroligt pesemistiskt men det är så det känns.
Hoppas iallafall på fint väder i midsommar annars har vi inga speciella planer. Har alltför många gånger blivit besviken på att det inte riktigt blev så bra som man tänkt. Min ångest är ju också en sak som ställer till det, har haft några dagar nu  då det varit riktigt jobbigt och jag vet ju inte hur jag mår om ett par dagar.  Stress inför saker som ska göras gör det dessutom värre och jag får magkatarr.  Så nu får det bli som det blir än om det slutar med en hemmakväll framför tvn är jag rätt nöjd med det.
Vad ska ni hitta på i midsommar?



 


Postat av: Aggie

Glad Midsommar till dig!

Har du ny blogg? Eller har du ändrat din gamla? Väldigt många fina och stora bilder här! Uppskattat!

Skall titta mer sedan!

Ha det riktigt gott!

Kramar från Agneta

2010-06-24 @ 13:46:03
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Joline

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 10:10:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0