tankarna går runt i cirklar

Sitter uppe med alla tankar och funderingar, funderar på hur jag ska pussla ihop alla bitar i mitt liv och göra någonting bra av det. Kanske vore det bästa att inte tänka så jäkla mycket men det är det som också är det svåra. Jag bara tänker och tänker i jakten på en lösning men jag går bara runt i cirklar och kommer inte vidare. Till och med min dator blev trött av allt tänkande och stängde av sig så nu sitter jag här ensam i natten med Rs lilla dator och skriver den här rätt meningslösa texten medan tankarna fortsätter att snurra på. Tror jag ska försöka gå och sova istället, godnatt.

Postat av: Elin

Keep it up!

2010-08-09 @ 02:02:53
URL: http://elinadriansson.blogg.se/
Postat av: Petra

Vet percis hur du känner dig.. har levt nätt å jämt precis som du har gjort med, fick reda på min diagnos för snart en månad sen, asperger & add..läst din blogg lite nu, så jag känner mig inte lika ensam i världen nu iallafall.tack.

2011-02-11 @ 23:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0