Vårteckensutmaning

Åttonde  Måndagen med Humlebackens vårteckensutmaning, gud vad tiden rusar iväg och våren tar för sig allt mer :). Ljust på kvällarna är det också, bilderna är tagna vid 20:30 tiden ikväll och det är inte mörkt :)


Äntligen börjar tvättställningen vara innom räckhåll, bara en tidsfråga tills jag börjar
hänga tvätten ute :)


Gården  har tinat fram och med det ser man alla grejer man samlat på sig under vintern,
det som göms i snö kommer fram i tö.


Barmarken breder ut sig även vid sidan av vägen nu.


Kattungarna växer så det knakar, och snart är det dags att försöka hitta nya hem till de små liven.
Skär lite i hjärtat men vi kan ju inta ha kvar allla. 

Postat av: Viveka på Humlebacken

Vad söööt han/hon är!!

2010-04-19 @ 22:07:24
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Mija

Oh, jag minns så väl hur det kändes.. Jag hade ju också kattungar nyligen och det SVED i hjärtat när de flyttade kan jag säga.. Uscha..



Men hittar man bra hem åt dem så känns det genast bättre. :) Lycka till med letandet.

2010-04-20 @ 18:36:40
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0