Äntligen kan man hänga tvätten ute

Varit fint väder både igår och idag så jag har passat på att hänga tvätten ute :). Har samlat på mig en del tvätt då jag bara tvättat det viktigaste och inväntat att snön runt tvättställningen skulle försvinna. Och igår var det äntligen tillräckligt bart för att ta sig fram.
I övrigt är allt ganska som vanligt det går lite upp och ner och jag har fortfarande problem med ångest/ panikångest men jag hoppas att det ska vända till det bättre snart nu när det är vår och allt.

Postat av: Eriiza

Jobbigt med ångesten, har också känt av den idag.

Den går inte att undvika. =(



Haha, eller hur !

2010-04-21 @ 16:15:35
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0