magkatarr

Här skrivs inte mycket nu förtiden, har så mycket annat att tänka på så det blir som inte av.  Har inte mått så bra i några dagar nu heller har magkatarr nu igen.  Dessutom har det varit lite jobbigt nu när jag slutat med mina antdepp medicin men jag hoppas det är övergående.  Var på vårdcentralen idag bara för säkerhets skull där klämde de på magen och lyssnade på tarmarna men hittade inget konstigt puh.  Ska dock tillbaka på måndag och ta lite prover för att kolla så jag inte har uvi eller någon infektion, hatar verkligen blodprov men det är väl bara att bita ihop och vara duktig. Tycker det var synd att de inte kunde ta proverna idag men de hade redan skickat alla prover då jag var där så därför blev det måndag.

Postat av: FLOOSAN livet som MORSA

JAA VERKLIGEN OCH LUSTIGT HAHA, TACK FÖR KOMMENTAREN

2009-10-31 @ 12:26:30
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0