Funderar över livet

Funderar över livet och hur allt ska bli. Kommer jag få en diagnos och i så fall vilken? ADHD , Asperger eller kanske något helt annat. Jag har levt med att må dåligt i så många år så att det blivit en stor del av min identitet. Jag har vant mig vid att leva ett rätt inskränkt liv och alltid ha mina flyktvägar tillgängliga ifall ångesten slår till. Jag uppfattas av många som lat  då jag i själv verket försöker men inte riktigt når ända fram. Jag tror dock att jag klarar i stort sett allt men det kanske tar lite längre tid för mig  att känna att jag behärskar en situation än det tar för andra.


Postat av: Viveka på Humlebacken

Hej

Vad kul att du vill vara med och representera ditt landskap. Jag skriver upp dig på listan!

Välkommen



Viveka

2009-03-26 @ 08:18:19
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: jocke

jag har aldrig blivit "utredd" men har nog

adhd eller dylikt. var rätt stökig i skolan o

har fortfarande problem. men lärt mig att leva med dom. kämpa på



unzip.se

unzip.se



billigast snyggast underkläder



2009-03-26 @ 12:53:56
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0