Ikea

De senaste dagarna har jag haft fullt upp. I Tisdags var vi på ikea och igår satt jag barnvakt till en sjövild liten 9 månaders tjej. På Ikea köpte vi inget speciellt men det var roligt att komma iväg lite iallafall.  Nu ska jag försöka få något vettigt gjort.

Postat av: Martina

åh var har ni stuga? Det är ju så fint hela området där borta! :)

Ja, det måste vi absolut göra! Men jag har smester den här veckan (som snart är slut :() sen jobbar jag måndag men har smester tis,ons,tor och jobbar fredag sen börjar jag jobba som vanlig igen... Så det beror på när du vill ses? :) I helgen ska vi till Åsele, ska ni dit?

2009-07-16 @ 22:35:52
URL: http://tinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0