Tandläkarångest

Sitter och är spänd och nervös, jag ska till tandläkaren imorgon. Jag har sån ångest över det då det var länge sedan jag var där och gud vet vad de hittar för otäckt. Läste nyligen om tandlossning och det skulle jag nog inte gjort för det fick mig att bli extremt nojjig. Det blöder ibland när jag tandtrådar och jag tycker att tandköttet dragit sig lite tillbaka på vissa tänder. Är så orolig och katastroftänker det värsta men hoppas att det ska gå bra.


Postat av: Ensam duktig flicka

Jag Hatar Tandläkaren! Någon som rotar runt i ens mun, och man kan inte ens småprata för att distrahera sig från det ottäcka! Nej, tacka vet jag gynekologen! ;-)

2009-12-14 @ 22:27:52
URL: http://ensamduktigflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0