rånad på 10 spänn

Idag har jag tagit mig för och åkt till stan. Köpte billigare kattsand på ÖB även den klumpbildnande de är de som säger att de blir bra om man blandar den med den andra sanden så jag får väl se hur det blir. Var dock ett dumt beslut av mig att inte ta en vagn då jag handlade kattsanden för den vägde 20 kilo och det visade sig vara rätt tungt att bära runt hela butiken till kassan och sen till bilen.
Efter det for jag in till stan en snabbvisit bara åhlens och clas ohlsons köpte lite småplock på åhlens och skalpeller på clas ohlsons som jag tänkte försöka skära ut fina saker som jag ska göra shabloner av. Är dock fortfarande sur på p-automaten i p-garaget som snodde en tia av mig den bara tog den och jag fick varken biljett eller pengarna tillbaka sånt stör mig nåt enormt.

Postat av: Anna

ah.. vet att mamma & pappa tycker den sanden är bra men jag föredrar den man köper på zoo, ever clean lr vad den nu heter. Den är klart bäst =) Fast dyyyyr =/

2007-05-31 @ 11:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0