morsdag och ensamhet

det är morsdag idag svårt att veta vad man ska hitta på att köpa till sin kära mamma. Är dessutom lite sur på henne så ag känner ju inte direkt för att kosta på nåt hemskt mycket.  Hon förstår mig inte och säger hela tiden att jag inte måste prata problem hela tiden och att hon inte orkar med mina problem men jag då? Jag tvingas ju att må dåligt varje dag oavsett det är inget jag bara kan säga  att det ska sluta. Längtar tills jag ska  få komma till en läkare 18 juni och höra om de har nåt vettigt attt säga för jag orkar ite med det här längre . Önskar att jag hade haft nån nära som kunnat förstå och stöttat mig inte bara bett mig att rycka upp mig hela tiden.  Detta ska nu inte missförstås för jag älskar ju självklart min mamma men tycker ibland att hon tror att det bara är att rycka upp sig och må bra helt plötsligt. Förut hade jag ju farmor som bra stöd som hjälpte mig att ringa jobbiga samtal och kunde följa med då det var nåt men nu har ju hon som jag tidigare skrivit om fått cancer och orkar inte med det längre. Jag känner mig bara så jävla ensam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0