upplösningen

Här kommer då upplösningen hur det gick med katten och vad jag gjorde av bilen . 

Jag höll på att koppla Kurre för jag tänkte att det kanske kunde vara lättare att hitta Tiger om Kurre följde med för de har ju en rätt nära relation till varandra. Men precis då jag fått på kopplet vad kommer inte gående inifrån sovrummet om inte Tiger. Han måste verkligen ha hittat ett bra gömställe för jag tyckte att jag letat överallt.
Då till bilen Ronnie blev rosenrasande då han kom hem och såg lappen och var rätt sur på de nya vaktmästarna som satt upp den på min bil och själv placerat en jättehusvagn som någon av dom äger där vid parkeringen. Han Ringde vicevärden och frågade om det verkligen var så farligt om vi stod på gästparkeringen och att vi faktiskt betalade p-plats för en av bilarna men att vi just nu behöver 2 bilar.  Vicevärden som kanske är i 80 års åldern sa att vi kunde flytta den till den andra gästparkeringen ett tag tills de lugnat ner sig sedan kunde vi ha den på den andra igen och om någon sa nåt om det skulle vi bara hänvisa till honom.  Det var ju skönt att det löste sig med katten och bilen iallafall nu är det bara läkarskrället och försäkringskassan kvar då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0