katten dålig :(

Min katt Pepzi som bor hos mamma och pappa har fått problem med sår och var igen. Han blev ju ordentligt skadad förra vintern och hade ett stor hål ändå från örat och ner på halsen så att hela strupen syntes. det fixade sig dock efter veterinärbesök och penecelin än om veterinären var väldigt kritisk till att han skulle klara sig men han är en fajter min kisse. Nu efter det har han med jämna mellanrum fått knölar som varar lite.  jag har tvättat honom och han har repat sig och sen har det gått ett tag och samma igen. Nu är det dock mera var än det brukar men jag har inte varit där förens idag och sett hur det såg ut så jag ska ta med mig sårtvätt och åka ner och se hur det verkar nu lite senare på eftermiddagen bara han är inne då så han inte är ute och springer. För katten är ju pigg i övrigt inte slö eller dålig matlust eller nåt sånt så jag hoppas att det ordnar sig.


Postat av: Petra

Usch! låter inte alls bra!

2007-03-30 @ 10:36:10
URL: http://sotnosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0