hårinpackning

Håller på att göra en hårinpackning. Kan verkligen behövas på mitt långa tjocka hår som verkligen inte fått den vård det förfjänat under de senaste månaderna.  Blir bara massa tovor i underhåret och väldigt mycket jobb med det. Funderar på att åka in till stan och försöka få tag i en frisör imorgon om jag inte mår allför dåligt.  För jag har insett att  jag inte är beredd att lägga ner den tid varje dag som krävs för att ha så långt hår + att det börjar kännas slitet i topparna nu och det är ju inte snyggt.  Ska  inte göra någon Britney spears och raka mig direkt men några dm kan de väl få ta

Postat av: Martina

om du ska in till stan i dag.. så ska jag bara tippsa om att hemtex har -50 % på allt i butiken..:)

2007-03-31 @ 09:44:28
URL: http://tiininaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0