En tillfällig katt hemma hos mig

Köpte som jag tidigare nämt i tidigare inlägg en strut till katten plus en massa andra vårdartiklar. Då jag kom hem med dem till mina föräldrar där katten bor började de direkt att protestera över tratten och allt det och sa att då kunde han ju inte gå ut och att hålla honom inne orkade de inte med för då skulle han bli så jobbig. Trots sambons nekande så tog jag helt enkelt med katten hem för här är det ingen risk att han går ut och han kan ha struten på sig hela tiden.  Han får bo i badrummet nu eftersom det finns risk att han börjar revirmärka eller tjafsa med de andra katterna men han har fräsht vatten . mat och låda. Undrar ändå lite om jag gör rätt som tagit hem honom för nu verkar det nästan som att han blivit sämre ligger bara på golvet och ser deppad ut kanske för att han inte känner sig hemma. ska verkligen göra allt jag kan för att få honom att trivas.

Postat av: Martina

Jag tycker det låter som en bra och smart lösning att ta kissen hem till dig, då har du bra uppsiktöver honom och kan ta hand om honom :)

2007-03-31 @ 21:18:37
URL: http://tiininaas.blogg.se/
Postat av: Martina

RE: Mögel i väggen.
jo det är ju hyresvärden som ska kolla och fixa det där.. men vi har en lång lista, som står i hyreskontrackten, på saker han ska fixa - som inte är fixade ännu... och det är snart 3 år sedan..
Så har inte så höga förväntingar om att han ens kollar detta.. :(

2007-03-31 @ 21:20:39
URL: http://tiininaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0