dålig dag del 2

Gör ett till inlägg om den dåliga dagen som varit för det blev så långt annars. Sedan lite längre fram på dagen var min farmor här och hjälpte mig med några gardiner. Givetvis ställde hon upp balkongdörren på vid gavel som hon altid gör då hon kommer. Katterna gick givetvis ut dit direkt och det dröjde inte länge förens Tiger var uppe på räcket på balkongen under satt dn annan katt som såg nästan exakt ut som han själv de satt och tittade på varandra.  Sedan var det frid och fröjd ett tag tills jag inte hittade en av katterna inne ( Tiger)  jag blev helt panikslagen och letade överallt och var verkligen övertygad om att han hade rymt katastroftankarna om överkörd tiger flög genast genom huvudet på mig. Ännu mer orolig blev jag då jag märkte att Kurre också gick och letade och jamade efter tiger han borde väl ändå veta vart han var om han var inne i lägenheten. Jag tog på mig skorna och gick ut för att leta runt gården farmor skickade jag för att ringa på dörren till grannen som har balkongen bredvid vår för det är rätt lätt att ta sig över dit för en liten katt.
Då jag väl kom ut på parkeringen ser jag att det sitter en stor lapp på min bil på den står det nåt i stil med detta är en gästparkering du får inte parkera bilen jämt här bla bla bla. Bör kanske nämnas att denna parkering väldigt väldigt sällan är full.  Åh var inte  min dag idag alltså



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0