Då det tar emot att leva

allt går bara emot mig nu jag orkar inte med mer vet att jag tjatar om det men det finns ingenstans att vända sig för att få hjälp de bara strular till allt ännu mer. Katten är ännu sämre nu fan och ingen  vill kosta på honom veterinär och jag har 0 kronor i inkomst så det går inte för mig heller. Jag orkar inte mer blir hunsad hit och dit och ingen bryr sig på riktigt. de säger vänta snart ska du få hjälp. Men det är ju NU jag mår dåligt jag orkar inte vänta. Jag ropar på hjälp men ingen lyssnar.
Livet rinner ifrån mig och alla säger bara vänta några veckor till sedan säger den man kommer till då att man ska  vänta några veckor till för att få komma till nån annan de hänvisar till och så håller det på hela tiden jag blir tokig och gräver ner mig ännu mer. Nu har jag verkligen fått det bevisat för mig att jag inte har några rättigheter till någonting och att de instanser samhället är uppbyggda på bara är bluff. Jag  undrar vad meningen är och blir förbannad över att de behandlar mig så här.

Postat av: Martina

Men har inte du sparade pengar? att lägga sparade pengar på katten måste ju vara rätt sätt att använda pengarna på?

2007-03-30 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0