ångrar mig

?ngrar mig
Vi var ju på Ikea häromdagen. Då köpte jag två stycken vita anno lill paneler. Blev vita för jag tyckte att de andra färgerna var för starka inte alls som på bilden utan mer knallros, grön . Men nu när jag har tänkt till i efterhand så ångrar jag mig att jag inte köpte ett par gröna för jag tror att då solen skiner på dem ser de inte alls så gälla ut eftersom de är så tunna. Åh vad jag ångrar mig och de kostade ju dessutom bara 19 kronor styck så  det blir ju inte ens 40 spänn för ett par.  Problemet är bara att jag bor ungefär 15 mil ifrån närmsta ikea så jag kan ju inte åka dit bara för att köpa gardinerna för då blir det väldigt dyra gardiner.

Postat av: Lisa

men vitt är också fiint :)

2007-03-27 @ 19:08:50
URL: http://liiiisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0