tidnings beroende

Varje gång jag är i affären så kan jag bara inte låta bli att kika åt tidninghyllan. Och de flesta gånger blir det även att jag köper någon tidning först och främst köper jag ju alla de här kända som vr, solo ja ni vet men sedan slinker det ofta ner någon inredningstidning här någon livsstilsmagasin där. Och nu är jag tom inne på tanttindningarna där det på omslaget står så får vi 40+ snyggare hud och sånt.  Men oftast finns det mycket intresant innehåll i dessa tidningar så därför händer det att jag köper dem ibland men  jag ska poängtera att det inte är jämt eller Amelia köper jag ju jämt om det nu räknas till tanttidningarna. Hittar jag inget i tidningshyllan får det bli en kvällstidning för de har ju numera blivit rena skvallerblaskorna. Är det fler än jag som ständigt kollar efter nya intresanta tidningar i tidningstället och vad köper ni för tidningar?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0