läkaren imorn

Borde egentligen gått och lagt mig för länge sen men sitter uppe som vanligt. Är nervös för imorgon ska jag till läkaren . Namnet på läkaren kan jag inte uttala och min kontakt hade hört sig för och det verkade som om ingen visste om det var en man eller kvinna eller hur dennes svenska var. Känner mig därför enormt nervös för jag har två ggr råkat ut för läkare som jag inte förstått och som inte förstått mig. Känner mig dock lite tryggare eftersom jag ska få med min en sköterska som heter Peter fast jag är nervös för det med för jag har aldrig träffat honom heller. Ska bli intresant och se vad som sägs och om jag förstår vad som sägs i huvudtaget. Denna hemska psykvård som mer liknar en cykelcerkstad ush vad less jag är på att må dåligt och inte få någon vettig hjälp



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0