Vinterfrågor

hej här kommer veckans tjejsnack den här veckan handlar det om vintern.

· Vad är det bästa med vintern?  jag gillar snön för det blir så ljust och fint med den.

· Vad är det sämsta med vintern? Att man alltid måste ta på sig så mycket kläder bara för att gå ut en liten sväng.

Bästa vintersemestern - solsemester eller skidsemester?  Bästa vintersemstern är väl i nåt fint fjäll någonstans det viktigaste är att det finns snö så man kan köra skoter och åka skidor och sånt. Jag kan inte välja både skid och solsemester är mysiga men på varsitt sätt.

· Sysslar du med någon vintersport? Nej men jag önskar att jag gjorde det jag äger ett par slalomskidor och en snowboard men jag åker aldrig tyvärr.  En skoter äger jag också som fakstiskt körs ibland men det kan man nog inte räkna som sport

· Vad är ditt favorit vinterplagg?  Min varma mysiga dunjacka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0