promenad

Har varit hos mamma och pappa och ätit jättegod gryta med fläskkött, bambuskott och minimajs mums. Åt dock lite för mycket tror jag. När vi skulle hem gick jag ungefär en kvart före ronnie så fick han hämta upp mig på vägen. Skönt med en promenad. jag måste verkligen komma igång mer med motionen för nu jäklar ska jag ner i vikt

Postat av: Sandy

Om du promenerar bara ca 30 minuter på morgonen innan frukost så gör det jättemycket, sedan när du kommit igång så kan du utöka. Man ska inte börja för hårt för då ledsnar man fort.. Lycka till!

2007-01-22 @ 00:24:39
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Tess

Att motionera lågintensivt innan frukost gör verkligen susen! I alla fall för mig. Och att äta mycket protein är kanon! Typ keso, kyckling, mager skinka, fisk och skaldjur. Då håller man sig mätt längre, blir mätt fortare och det omvandlas inte lika enkelt till fett.
Fast det är ett jäkla slit med att gå ner i vikt. Jag fasar för de 15 kilo jag ska ner sen... *brrr*

Och gällande dyrt att skaffa barn så säger jag bara ? köp begagnat! Det hade jag gjort om jag vart ensam. Allt man behöver finns på Blocket till en bråkdel av priset i butikerna. Man kan ofta köpa helt nya (med prislapparna kvar) barnkläder på Blocket, Tradera eller e-Bay. Skitbra!

2007-01-22 @ 07:35:49
URL: http://www.litentheos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0