det går trögt

jag har försökt leva nyttigt i  ungefär 3 veckor nu och den senaste veckan har jag försökt att börja träna lite också. Gått promenader och gjort lite övningar hemma.  Det jag bara blir så irreterad på är att jag inte går ner nåt. första veckan gick jag ner dryga kilot men sen har jag bara stått still nu. Blir så less och undrar vad jag gör för fel. Nej nu ska jag åka på affären och köpa morötter.


Postat av: Modebladet

Starkt av dig! Kämpa på och ge inte upp =)

2007-01-23 @ 22:36:05
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: Malin

Ibland står vikten stilla, men kom ihåg att inte äta för lite också, då sparar kroppen bara allt den får, utan håll en jämn förbränning. Fortsätt bara så kommer det plötsligt att rasa iväg ska du se.

2007-01-23 @ 22:38:53
Postat av: Ninni

Ett litet tips gå med i viktklubben på Aftonbladet, kostar inte så mycket och det är jättebra!
/Kram

2007-01-24 @ 13:24:07
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0