Xanor depot

Jag har ju fått  xanor depot utskrivet av min läkare nu sist jag var där.  1 mg som jag ska ta 3 tabletter om dan av . förut så hade jag vanliga xanor 0,25 som jag tog bara då det var nödvändigt. Nu är jag skitorolig att jag ska bli beroende av skiten för efter vad jag läst i andra bloggar och annat på internet är det lätt att bli det . Jag vill må bra nu ingen mer ångest inga mer mediciner som dämpar nån ångest utan bara bra på riktigt. jag skulle behöva ett jobb för jag mådde trots allt bättre då jag jobbade. Dumt att jag sa upp mig men jag orkade inte mer på de vilkoren som var då. allt ordnar sig nog . Blir superflummigt inlägg men känner att jag bara måste få ur mig allt som ligger och trycker här inne i mig.

Postat av: Gretz

hm, han ökade alltså dosen från 0,25 vid behov till 3 mg om dagen? På hur lång tid? Precis som du säger är det vanligt att man blir beroende av dessa, iofs är väl depotarna mindre beroende framkallande, men man ska se upp.

2007-03-13 @ 14:30:33
URL: http://gretis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0