nyhet??

nyhet??

den här stolen från Ikea som förövrigt heter Ögla finns nu under ikeas nyinkomna produkter. Detta gör mig lite smått förvirrad . för jag kommer så väl ihåg att vi hade exakt sådanna hemma då jag var mindre. antingen är stolen bara väldigt lik den förra varianten eller så släpper dom den på nytt eller vad vet  jag. Finns det fler som känner igen att ni redan har denna "Nyheten" hemma?

Postat av: Martina

kan det inte vara en nylansering då?

2007-02-24 @ 16:55:24
URL: http://tiininaas.blogg.se
Postat av: En annan Martina =)

Hej! 1961 kommer ÖGLA i IKEA:s sortiment, så ingen nyhet alltså!

2008-01-22 @ 21:04:37
Postat av: Jenny

Vi har sådana stolar hemma, fast vita, och har säkert haft dem i 15 år... Måste vara en gammal produkt de har börjat sälja igen!

2008-02-22 @ 15:18:33
Postat av: Ingela

Dem köpte jag när jag flyttade hemifrån men då fanns de bara i svart så nyheten kanske är den röda färgen??!
Snygga och sköna stolar tycker jag de är i alla fall :)

2008-02-26 @ 15:53:15
URL: http://blogg.kvinnokraft.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0