Dåliga försäljare

Idag har vi varit i stan det var lite jobbigt men vi kom hem med en ny Dvd iallafall plus lite mat. Det blev en samsung dvd från Onoff men jag kan inte säga att jag är nöjd med servicen . Han vi fick prata med för att få "hjälp" visste ingenting och jag fick typ berätta för honom om saker han sa tex att dvd inte skulle ta mp3. Då började jag ifrågasätta lite och sa att till och med de allra billigaste dvdna för typ några hundra tar mp3. Då gick han och kollade och då hade dvdn givetvis de flesta av funktionerna som han sa att den inte hade. Inte direkt så bra för affären heller om de som jobbar där står och säger att prylen man funderar på att köpa nästan inte klarar av någonting.
Vi kollade även en del på platt tv men det är rätt dyrt . Finns en för 14000 som vi är väldigt sugna på även det en samsung men det är som sagt mycket pengar. 

Postat av: Junitjej

~Ha en trevlig lördagskväll!!~

2007-02-24 @ 19:26:30
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0