dagen & helgen

Jag är trött har inte riktigt vaknat än tror jag. Grannen kom och väckte mig för en stund sedan. Blir så då man vänt på dygnet med vakna nätter och sovande dagar. Tänkte väl se om det finns nån macka eller nåt att äta och läsa lokaltidningen. Måste ju hålla sig lite updaterad om vad som händer i närheten :) Annars vet jag inte mycket alls vad det kommer bli av dagen och senare kvällen och helgen. Jo en sak vet jag och det är att vi ska till ronnies mormor och äta imorgon vid 17 känns lite drygt fast det kan ju bli rätt trevligt också.  Ronnie har ju bilen på blocket också och de har ju ringt ett par stycken och visat intresse så får väl se om någon av dem vill komma och titta i helgen. Hoppas att vi får sälja bilen snart för den känns som ett avslutat kapitel för oss på något sätt. behöver något nytt eller ja gammalt lär det ju bli för inte har vi råd att köpa en ny bil.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0