Eventuella pengar

Måste försöka att gå och sova nu . Jag ska vara hos läkaren imorgon klockan 9 så jag måste ju försöka att få lite sömn än om det inte är det allra lättaste för tillfället. Mår dock aningen bättre och hoppas verkligen att det värsta är över nu för jag orkar inte med fler bakslag. Jag vill ha fint varmt vårväder så man kan sitta ute i solen och bara njuta och må bra.  Pratade föresten med försäkringskassan idag om den eventuella sjukersättningen jag ska få.  Lät positivt som att jag borde få pengar men jag törs inte hoppas riktigt för först måste deras läkare godkänna det men de trodde inte att det skulle bli några större problem. Enligt hon på försäkringskassan kunde jag få runt 5000 kanske efter skatt per månad något som är väldigt mycket pengar för mig som inte tjänat en krona på nästan ett halvår nu. Om jag väl får pengar av dem och känner att jag klarar av att vara ute bland folk ett litet tag så ska jag unna mig något nytt fint som jag vill ha vad vet jag inte riktigt än men i vilket fall så är jag värd det efter denna hemska tid som varit och fortfarande är nu.  Jag vet att det kommer att ta lång tid  att kunna må riktigt bra men jag är nöjd bara jag mår så pass bra att jag klarar vardagssaker som att åka på affären och sånt.

Postat av: Darkangel och Mumma

Hoppas att det går bra hos läkaren. Jag håller tummarna.

2007-04-24 @ 04:15:34
URL: http://aselli.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0