pengar till FEL saker

ÅH jag blir så irreterad då jag läser det här . Varför ska en mördare få pengar från föräkringskassan för . Det tycker jag inte att han är förtjänt av och det värsta är att han inte är ensam om det finns många som begått allvarliga brott som varje månad inkasserar pengar från oss skattebetalare. Det som är mest illa är att han endast betalar en liten del till vården  som betalar alla hans omkostnader sedan kan han spara resten . Åh det gör mig så arg att jag inte vet vad jag ska göra . Varför inte ge pengarna till rätt människor istället för att hålla på att dra in på dem som verkligen förtjänar pengarna

Postat av: Caroline

I hear you darling och det är helt SJUKT!Det borde göras vettigare saker för våra skattepengar!!!

Kram på dig och bra inlägg!/Carro

2006-11-29 @ 16:07:03
URL: http://ciline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0