missnöjd

Nu är jag hemma igen . Intervjun gick väldigt fort och jag fick komma in typ 10 minuter tidigare än beräknat. hela intervjun tog kanske 15-20 minuter . Kändes inte bra och jag stakade mig på en del punkter känns inte som jag har fått fram alla mina kvaliteer . Kommer nog inte att få det här jobbet mende hade åh andra sidan tagit in 150 stycken på intervju så det kommer att vara ca 130 st  till av de som intervjuades som inte få jobb där.

Postat av: Linda

Hej.

Mitt namn är Linda och jag skall på anställningsintervju som bibliotekarie. Är så nervös. Försöker öva upp "färdiga" svar på vanliga frågor. Har du några tips på "lämpliga svar" på alla de där frågorna experter säger arbetsgivaren kommer att ställa?

Ha det gott!

2007-01-07 @ 12:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0