Hur lyckas Jag?

Jag som kändemig så glad och lyckad över att jag hade kommit på intervju på Clas ohlson. Nu har jag redan hört två andra som också ska dit på intervju känns lite sådär om det är hur många som helst som ska på intervju för så är chanserna väldigt små att just jag får jobbet . I och  försig är det 10 tjänster så det är ju rätt många . Håller ´fortfarande på att fundera på vad jag ska svara på frågorna och vila negativa sidor jag kan nämna utan att skrämma bort dem. En annan sak som jag oroar mig för är hur jag ska förklara mina sjukt dåliga betyg. En positiv sak är att jag iallafall fick mitt arbetsbetyg idag . det var bra förutom att det känns lite som det är skrivet efter en mall . Har ni några tips till mig hur jag ska lyckas på intervjun???


Postat av: UmmaGumma

Men du, bli inte skraj innan du har varit där! Det gäller ju bara att tänka på att DU faktiskt vill ha det där jobbet. Pissa på alla andra! :) Lycka till!

2006-11-26 @ 13:01:36
URL: http://ummagumma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0