panikslagen

jag känner mig helt panikslagen nu. har så fruktansvärt mycket so ska göras de här sista veckorna före studenten . var i skolan idag och fick en massa uppgifter att göra måste dessutom vara färdiga denna vecka eftersom betygen sätts på fredag . ush vet inte hur jag ska lyckas få till ett bra tal till nationella. Plus att jag har en masa förberedelser inför själva studenten . måste träffa martina och kolla hår och smink i ochförsig roligt men tråkigt att det känns så stressigt bara. Vet heller inte riktigt vilka tider jag kommer att sluta skolan i veckan så men men det löser sig nog jag måste nog bara ta och inte stressa upp mig så mycket över allt. Nu ska jag snart iväg på personalmöte och lite sånt .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0