tillbaka

jahapp då var man tillbaka i skolan igen då känns inte så bra då jag tänker på alla ämnen jag valt bort eller inte gjort tillräkligt med uppgifter i för att få godkänt. jag kanske borde ha arbetat hamma under lovet men jag har känt att det var viktigare att koppla bort skolan och allt jobbigt jag har inte pallt med att plugga. det är som en spärr som gör att jag inte tycker att saker jag gör duger. jag vet innerst inne att jag skulle kunna göra uppgifterna men sen när jag försöker så känns det bara som att det jag gjort inte duger ush har sån ångest över allt med skiolan och börjar tänka på vad jag ska ge för ursäkt för mina dåliga betyg då jag ska söka jobb i framtiden . känns som om allt är hopplöst och jag vet inte hur jag ska ta mig ur allt

Postat av: Lisa

Vad tråkigt att höra! Jag har min sista gång hos min kognitvia psykolog nästa vecka. Har gått där i ca 2 år. Sista året mest för att det har kännts tryggt att ha någon att prata med. Min ångest försvann nästan helt, eller dämpades trastiskt redan efter två gånger hos honom. Nuförtiden har jag ingen ångest alls, och om jag får det är den kontrollerbar. Kan du inte byta psykolog? Har hört att 80 % av tillfrisknandet har att göra med relationen mellan patient och psykolog.
Ta hand om dig!

2006-01-10 @ 20:59:58
URL: http://www.revilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0