oro över livet

känner en sån total oro över hur allt ska gå med mitt liv. har verkligen mått skit i helgen har haft sån magkattarr att jag vet inte vad. det är väl lite bättre på den fronten nu men inte direkt bra. har inte klarat av att gå till skolan idag heller vilket jag har dåligt samvete för . ska jobba ikväll 17-20. det känns väl inte direkt så jättebra känns nästan som att jag inte klarar det men det ska nog gå om jag tvingar mig själv är ju trots allt bara 3 timmar. det värsta är om man träffar nån från skolan som ser att man jobbar fast man inte vart i skolan . Men bara för att jag inte klarar skolan så hjälper det inte att jag bara sitter inne det vet jag ju själv att jag måste tvinga mig själv att göra saker för att inte bli fast hemma i sängen. Jag vet inte hur det ska gå med allt i mitt liv oroar mig över vad som ska hända efter skolan med tanke på mina dåliga betyg mm. Vill verkligen men pallar inte alls med skolan just nu. denna period på året är den absolut värsta så har det varit i alla år. vill helst bara gå i ide och vakna i maj eller nåt sånt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0