likgiltig?

jag känner mig ganska likgiltig till allt just nu. känns som att jag ändå inte kan fixa ihop skolan på den tid som är kvar. Det kommer ändå att gå åt helvete. Jag orkar inte ha dåligt samveta varje gång jag är hemma pga att jag mår dåligt. Men det värsta är nog ändå då man påbörjat ett grupparbete i skolan och känner att man sviker de andra i gruppen. då får jag riktigt dåligt samvete men annars så känner jag mig ganska likgiltig till det hela . Eller det går i perioder ibland tänker man att utan utbildning är du körd medans ibland känner man att det finns andra möjligheter. Är så jobbigt att slitas mellan alla dessa känslor vill inte gå i skolan men jag försöker. borde ha gått dit idag men pallar det inte får ont i magen och illamående bara av tanken . Det tror jag mycket beror på att jag har varit hemma hela förra veckan och då blir det svårt att komma tillbaka. Men imorgon så har vi kort dag och då ska jag tvinga dit mig själv. så har jag i och försig sagt i flera dagar men imorgon så är det på allvar !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0