Händelser i mitt liv 2005

1/1: året började med bråk mellan mig och R pga att R på nyårsfesten blivit för full och odräglig och lämnat mig ensam vid 12 slaget fy R jag blir fortfarande lite sur faktiskt då jag tänker på det

Jag har genomfört en stor tandläkarbehandling som jag länge varit livrädd för. denna tog stora delar av året pga folktandvårdens inefektivitet.

12/2 R fyllde 25 och fick en DVD brännare som nu resulterat i 400 filmer

19/2 skaffade hemtelefon och bredband

9/4 började jobba helger och kväller på mcdonalds

20/5 förlovade mig med R

27/5 tog min första körlektion på körskola

10/6 SOMMARLOV

26/6 fyllde 18 år

17-20/7 var i stockholm och kollade läget lite

I övrigt var sommaren rätt dålig med mycket regn och då det väl var fint då jobbade jag

31/10 tog körkortet

I övrigt så har året varit rätt jobbigt har inte riktigt hittat någon mening med mitt liv känns det som . skolan har gått ännu pissigare än tidigare år och nu ser det riktigt illa ut. jag har dock blivit mer självständig under året både pga jobbet óch körkortet. det har blivit en hel del jobbande under året vilket har ineburit en bättre ekonomi. körkortet var en stor seger för mig eftersom jag aldrig trodde att jag skulle ha förmågan att klara av att ta det. Något som dominerat 2005 är sängen som jag legat i åtskilliga timmar det har blivit alldeles för mycket sömn under detta år och jag måste verkligen jobba på att sova mindre under 2006 för så här kan jag inte ha det jag hinner ju inget annat än att sova jobba skola.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0