Godmorgon kl 15:12

jag har nyss klivit upp ur sängen . hur lyckas jag att först sova hela natten och sen till 15 på eftermiddagen. jag tänkte faktsikt gå till skolan imorse jagv klev upp och gjorde allt sånt men sen kände jag att jag inte pallade med det. så jag gick och la mig och tänkte att jag kan väl sova nån timme eller så. men sen vaknar jag klockan 15. Är så typiskt mig att nästan gå i ide under vinterhalvåret. jag mår aldrig bra under vintern och lyckas heller aldrig sköta skolan då. Så får väl se hur jag ska lösa allt med skolan med tanke på hur mycket efter jag är där. kanske ska jag plugga upp betygen nästa år eller nåt. för det är alldeles för mycket för att jag ska ha en chans att fixa det i år. Men men det ordnar sig nog . det måste det göra annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0